Strategia obsługi PR i komunikacji medialnej Święta Toruńskiego Piernika – wybór oferty

W związku z zapytaniem ofertowym, dotyczącym opracowania strategii oraz obsługi PR i komunikacji medialnej Święta Toruńskiego Piernika, komisja wybrała ofertę firmy ATW Communication.

Zapytanie ofertowe dotyczyło opracowania autorskiej strategii oraz obsługi z zakresu PR i komunikacji medialnej, wraz z działaniami o charakterze biura prasowego, wydarzenia pod nazwą Święto Toruńskiego Piernika, odbywającego się w dniach 11-12 sierpnia 2017.

Zwycięska oferta otrzymała ocenę 90 punktów na 100 możliwych.

Oferty oceniała komisja w składzie: Jakub Kopczyński - Marketing Manager Fabryki Cukierniczej Kopernik S.A., Wojciech Zaguła - wspólnik w firmie SOS MUSIC, Remigiusz Trawiński - wspólnik w firmie SOS MUSIC, Jan Zaguła - producent Święta Toruńskiego Piernika z ramienia firmy SOS MUSIC.

Szczegóły punktacji ofert zostały wysłane do oferentów.

Ostatnie aktualności Zobacz wszystkie