Gęsina na św. Marcina 2010

W 2009 roku samorząd Województwa Kujawsko-Pomorskiego postanowił rozpocząć akcję przywracania tradycji serwowania i spożywania gęsiny od dnia św. Marcina, czyli od 11 listopada, do Bożego Narodzenia.

W 2010 roku akcja objęła nie tylko Województwo Kujawsko-Pomorskie, ale i wybrane miasta w Polsce oraz zagranicę – Targi Salone del Gusto w Turynie oraz Festiwal Polskich Smaków w Wilnie. Tegoroczna promocja miała znacznie bardziej charakter interaktywny: dzięki dużej promocji w Internecie i konkursom, które zaangażowały do promocji kujawsko-pomorskiej gęsiny i województwa nie tylko określone grupy społeczne (Koła Gospodyń Wiejskich), ale również entuzjastów gęsiny w Polsce. Szczególnie cenne wydaje się przywrócenie tradycji uroczystych kolacji rodzinnych, które zostały zainspirowane akcją oraz dostępnością świeżej gęsiny, co jest wielkim sukcesem tegorocznej akcji Gęsina na św. Marcina.

Akcję promocyjną realizowało Konsorcjum „Fabryka Promocji Smaku”, w skład którego poza liderem konsorcjum, czyli firmą SOS MUSIC, weszły firmy: Moroz Artur Moroz z Sopotu oraz Tosca z Krakowa.

Pozostańmy w kontakcie

SOS MUSIC tworzy i produkuje ambitne projekty artystyczne, kulturalne i rozrywkowe oraz profesjonalnie obsługuje masowe wydarzenia komercyjne. Chcesz zrealizować z nami projekt - zapraszamy do kontaktu.

Kontakt